måndag 29 september 2008

Och lite till...

De är så klart på väg att flytta ihop också.
I hennes hus i Satanstorp.
Alltså, huset som hon och hennes fd man köpte, bodde i och lät sina barn växa upp i.
Kul!
De väggarna är säkert inte tyngda av historia...
Z:as sida av sängen har väl för fasen knappt svalnat.

Men det är Exets problem.

Och mitt i allt skit har det fötts en bitskare Lilla My.
Hon är riktigt bitsugen.
Så det kanske blir dop i alla fall.
För visst fasen vore det lite kul att gå dit, glida in och bara vara lite i vägen.
Så där lite obekväm.
Varför ska han få allt utrymme?

Stolt och rakryggad.
Det är ju inte jag som bytt ner mig och sprungit in i nästa relation utan hänsyn till barn och omgivning.
Nu söker han jobb.
Hoppas att han hittar nåt bättre än sin vaktmästartjänst, som inte är fulltid.
Det kan han behöva, nu när han ska försörja hus, fästmö och två styvbarn.
Lycka till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Släpp det! Släpp!

lilla my sa...

Vi får se efter lördag.
Men jag är inte så intresserad av vad han tycker. Det skiter jag i.
Däremot tänker jag försöka gå dit och vara snygg och trevlig, en liten stund. Så där lagom, så att folk tittar på mig och sen på henne och tänker: Hur tänkte han?